preloder
Top
TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH

Kompetencje społeczne decydują o poziomie socjalizacji jednostki, a tym samym jej dojrzałości do pełnienia różnych ról w społeczeństwie. Kształtują nasze relacje innymi, wpływają na to, w jaki sposób jesteśmy postrzegani oraz przekładają się na osiąganie celów życiowych. Właściwe funkcjonowanie społeczne jest fundamentem właściwej samooceny oraz budowania pewności siebie.

Trening Umiejętności Społecznych to forma pracy z grupą ukierunkowana na uczenie się efektywnych sposobów funkcjonowania społecznego. Wspierane są takie obszary jak: komunikacja, umiejętności prospołeczne, radzenie sobie w trudnych sytuacjach oraz takie sfery, jak emocje, czy budowanie własnej tożsamości. Trening pomaga dzieciom w każdym wieku w wypracowaniu strategii radzenia sobie z codziennymi sytuacjami oraz nazywania, rozumienia i regulowania emocji, w tym agresji, nieśmiałości, czy też zagrożenia niedostosowaniem społecznym. Ważnym narzędziem wykorzystywanym podczas treningu jest modelowanie prawidłowego zachowania. Zajęcia są przestrzenią do przetestowania i omówienia różnych sposobów reagowania, co wspiera ich generalizowanie i wykorzystywanie poza salą zajęciową.

Uczestnicy Ilość zajęć w tygodniu Ilość osób w grupie Koszt jednostkowy Ilość godzin Płatność
Zajęcia grupowe 1 x 90 min 5-6 osób 70,00 zł 30 h miesięcznie/jednorazowo
           
           
           
WARSZTATY ARTYSTYCZNO-MULTISENSORYCZNE

Postrzeganie zmysłowe stanowi warunek rozumienia, rozwoju i uczenia. Oddychamy, czujemy, poruszamy się, wąchamy, smakujemy, patrzymy i słuchamy. Zmysły dostarczają nam informacji o otoczeniu, budują podstawową wiedzę, która zapewnia nam bezpieczeństwo i umożliwia kształtowanie własnego życia. Proponujemy sposoby, w jakie możemy nauczyć uwrażliwiać swoje zmysły poprzez zabawę na różnorodnym, naturalnym materiale edukacyjnym. Celem prowadzonych zabaw i ćwiczeń stymulujących zmysły jest m.in.:

  • budzenie ciekawości, radości eksperymentowania,
  • rozwijanie zdolności postrzegania,
  • poprawa precyzyjności ruchowej,
  • rozwijanie wrażliwości dotykowej,
  • usprawnianie koncentracji i orientacji
  • zmniejszenie lęku przed dźwiękami nieznanymi
  • gromadzenie doświadczeń węchowych

 

SENSOPLASTYKA

Sensoplastyka to zajęcia, które doskonale wpływają na rozwój mózgu małego człowieka i pobudzają wszystkie jego zmysły. Poznawanie, porównywanie, wąchanie, dotykanie wpływa na rozwój kreatywności, twórczości. Mózg ma większa umiejętność złożonego myślenia. Nasze zajęcia mają na celu rozwój zdolności manualnych, trening koordynacji wzrokowo-ruchowej, wzmacnianie małej motoryki. W trakcie warsztatów będziemy pobudzać wszystkie zmysły dziecka poprzez kolorowe makarony, ziarna, sypkie mąki, ciecze i wiele innych. Każde nasze zajęcia będą inną przygodą.

 
ZAJĘCIA MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZE WG PEDAGOGIKI MARII MONTESSORI

Rodzicu, jeżeli zastanawiasz się:

  • jak rozbudzić w dziecku ciekawość świata?
  • jak pomóc mu lepiej poznać siebie, swoje pasje i ograniczenia?
  • jak rozwijać umiejętność właściwego doświadczania sukcesów i przeżywania porażek?
  • jak rozwijać zainteresowania i mocne strony?

sprawdź naszą ofertę zajęć matematyczno-przyrodniczych zaprojektowanych zgodnie z założeniami pedagogiki montessoriańskiej. Podczas zajęć dzieci uczą się i poznają świat poprzez wszystkie pięć zmysłów – samodzielnie wykonują doświadczenia, aktywnie uczestniczą w eksperymentach, grach i zabawach z wykorzystaniem tzw. „pomocy rozwojowych”, pod okiem doświadczonych nauczycieli – pedagogów metody Montessori. Podczas zajęć matematyczno-przyrodniczych dzieci:

  • zdobywają wiedzę, kompetencje, umiejętności i doświadczenie poprzez własną spontaniczną aktywność, według indywidualnych możliwości i własnego tempa,
  • wykształcają umiejętności pracy indywidualnej i zbiorowej,
  • uczą się od siebie,
  • nabierają wprawy w umiejętności pracy w ciszy,
  • uczą się dokładności i systematyczności podczas działania,
  • nabywają wiedzę, umiejętności i kompetencje do dalszej nauki,
  • są traktowane z życzliwością, uwagą i otaczane indywidualną opieką nauczyciela.

 

ZAJĘCIA “DLA MAM I MALUCHÓW”

Zajęcia sensoryczno-artystyczne, gry i zabawy pod przewodnictwem nauczyciela- animatora, podczas których „mali odkrywcy” pod opieką rodziców, dziadków, czy też innych bliskich osób rozwijają swoje umiejętności i doświadczają rzeczy znajdujące się w otaczającym je świecie. Uczestnictwo w zajęciach to okazja do spędzenia czasu z dziećmi w sposób kreatywny i twórczy w życzliwej i sprzyjającej atmosferze. To również doskonałe miejsce do przełamywania dziecięcych nieśmiałości i lęków oraz nauki norm i zachowań społecznych.